تبلیغات
عاشقان بازی رزیدنت اویل - مطالب تیر 1395

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

لطفا کلید F5 رو بزنید

     
leon sk
10:08 ب.ظ
چهارشنبه 30 تیر 1395
یه میکس قشنگ که اهنگش به کلیپش میاد و صحنه هاش ادمو سوپرایز میکنه میکسشو میتونید باحجم کم دانلود کنید کیفیتش شاهکار نیست ولی خیلیم بد نیست


leon sk
09:57 ب.ظ
چهارشنبه 30 تیر 1395
تاریخ عرضه بازی Resident Evil 4 شاهکار کپکام و بهترین نسخه این بازی برروی دو کنسول Ps4 Xbox one در تاریخ 9 شهریور عرضه میشود البته کمی با مشکل مواجه شدند 
همچنین یک آیکن جدید New Game Plus در کنار ماد Mercenaries و کلیه قابلیت‌هایی که در آخرین نسخه این بازی به آن افزوده شد می‌باشد.


:: برچسب‌ها: resident evil 4 , biohazard 4 , کنسول , تاریخ انتشار بازی رزیدنت اویل 4 , Resident Evil 4 ,
leon sk
09:54 ب.ظ
چهارشنبه 30 تیر 1395

بعد از شایعات فراوان در رابطه با Resident Evil 7، در نهایت شاهد معرفی رسمی بازی توسط Capcom بودیم و طبق معمول، سازندگان بیان کردند که در این قسمت به ریشه های سری باز خواهند گشت. در این نوشته قصد داریم به این موضوع بپردازیم و دموی قابل بازی این نسخه را بررسی کنیم تا صحت گفته های کپکام را بسنجیم.

Resident-evil-7

بعد از سه گانه کلاسیک سری Resident Evil و تعدادی نسخه فرعی، با انتشار RE4 مسیر سری برای همیشه تغییر کرد. البته همانطور که مشخص است، این موضوع هرگز به معنای ضعیف بودن این قسمت نیست و RE4 یک عنوان مولف و جریان ساز بوده است و اگر برترین نسخه سری نباشد، همواره جزو برترین قسمت های آن محسوب می‌شود.

با این حال این عنوان که تغییرات فراوانی را با خود به همراه آورد، سری را به سمت اکشن شدن سوق داد تا جایی که در RE5 با عنوانی تماما اکشن سرکار داشتیم. البته نسخه پنجم با وجود اینکه از ماهیت سری و انتظارات طرفداران قدیمی آن فاصله زیادی گرفته بود، نقاط قوت زیادی نیز داشت و عنوان سرگرم کننده ای بود. حداقل می‌توان گفت که کپکام در ساخت این نسخه راه خود را می‌دانست و هدفش مشخص بود. RE6 اما ماجرای متفاوتی داشت. کپکام با توجه به بازخوردهایی که از جانب طرفداران و منتقدین دریافت کرده بود، تصمیم داشت تا این فاصله به وجود آمده را با راهکار تازه ای برطرف کند و علاقه داشت که RE6 باب میل تمامی طرفداران سری باشد و رضایت همه را جلب کند. متاسفانه نتیجه نهایی چندان رضایت بخش نبود و سردرگمی سازنده در سراسر بازی مشاهده می‌شد.

اکنون این سری دوست داشتنی در جایگاهی قرار گرفته است که برای بازگشت به اوج نیاز به یک حرکت اساسی و ریشه ای دارد و در غیر این صورت آینده آن مشخص نیست. بعد از معرفی نسخه هفتم که امر دور از انتظاری نیز نبود، همه منتظر بودند تا دستپخت تازه کپکام را مشاهده کنند و متوجه شوند که نسخه تازه به چه جهتی حرکت کرده است. همه چیز نوید از یک بازگشت رویایی می داد. گویی کپکام قصد داشت به طرفداران قدیمی بگوید این دقیقا همان چیزی است که در این سال ها درخواست می‌کردید. این همان RE مورد علاقه شماست.

RE7-Demo-Tipps-1024x576-d51741fef8a301d1
با توجه به دموی بازی، این حرف تا حد زیادی صحیح است و به نظر می‌رسد سازندگان مسیر درستی را در پیش گرفته اند اما موضوع اینجاست که گویی به مانند دو سه نسخه اصلی اخیر، باز هم با یک RE کلاسیک سرکار نداریم و بر طبق شواهد موجود، اتمسفر ترسناک بازی بیشتر وامدار سری سایلنت هیل است تا نسخه های قدیمی خود سری و همین موضوع، اعتراضات برخی از هواداران را در پی داشته است.

همانطور که می‌دانید دموی Resident Evil 7 از طریق شبکه PSN و برای کاربران کنسول PS4 در دسترس است. یکی از تغییرات مهم بازی که باعث فاصله گرفتن آن از عناوین پیشین و به طور کل ریشه های سری شده است تغییر دوربین بازی به اول شخص است. این زاویه جدید به مانند عنوانی نظیر Outlast استرس بالایی به بازیکن تزریق خواهد کرد. تغییر بزرگ دیگری که در جریان دمو به وضوح مشاهده می‌شود ضعیف بودن و یا به عبارتی آسیب پذیر بودن شخصیت اصلی است که در مقایسه با چند نسخه اخیر که به سمت اکشن تر شدن پیش رفته بودند، تغییر مهمی محسوب می‌شود.

resident-evil-7-demo-final-3
بگذارید درباره یکی از مواردی که  در ترسناک بودن سری Resident Evil نقش زیادی دارد صحبت کنیم و آن مورد هم چیزی نیست جز سیستم دوربین بازی که همواره تاثیر زیادی بر روی مخاطب داشته است. نسخه های کلاسیک از پس زمینه های پیش رندر شده استفاده می‌کردند که کار سازنده را تا حد زیادی آسان می‌کرد. به این خاطر که با وجود آنها، پنهان کردن دشمنان در گوشه ها و طراحی Jump Scare ها بسیار راحت بود. در Resident Evil اصلی این سیستم با دو مورد دیگر ترکیب شده بود که فضای خاصی را ایجاد کرده بودند‌. بازیکنان در کنترل شخصیت اصلی محدودیت زیادی داشتند و علاوه بر آن محیط های بازی نیز وسعت چندانی نداشتند و آزادی عمل بالایی به بازیکن نمی‌دادند. این دقیقا همان چیزی بود که این عنوان را در ان سالها بسیار ترسناک جلوه می‌داد. در واقع همواره این حس را داشتید که بسیار ضعیف هستید و قدرتی در اختیار ندارید‌. با این حال نسخه های بعدی این ویژگی را فراموش کرده و به تدریج از بین بردند. در قسمت های بعدی محیط های بازی بزرگتر شدند و در کنار آن برای حفظ درجه دشواری تعداد دشمنان نیز افزایش پیدا کرد. حس روبرو شدن با موج عظیمی از دشمنان هم در نوع خود ترسناک بود اما این همان تجربه متفاوت قدیمی نبود. طبق وعده های سازندگان نسخه جدید قرار است همان حس قدیمی را منتقل کند و به نظر می‌رسد کپکام در همین راستا سیستم پیشین را کنار گذاشته و در ساخت بازی از دوربین اول شخص بهره برده است.

preview_resident-evil7_20_06_2016_3

دوربین اول شخص در کنار نقاط منفی اش مزایای زیادی دارد، خصوصا اگر با یک عنوان ترسناک طرف باشید‌. این موضوع زاویه دید شما را بسیار کاهش می‌دهد و در یک راهروی تاریک تنها چیزی که می‌توانید ببینید روبروی شما خواهد بود‌. دموی Beginning Hour از این مورد به خوبی استفاده می‌کند‌. محیط این دمو کوچک و بسته است و استفاده از دوربین اول شخص حس اضطراب فراوانی را ایجاد می‌کند‌. سازندگان برای ترساندن بازیکنان دوباره همان فرمول قدیمی را بکار گرفته‌اند. زمانی که اطلاع چندانی از محیط اطراف خود نداشته باشید آرامش تان به هم می ریزد و ترس تمام وجودتان را در بر می‌گیرد. حال این موضوع را در نظر بگیرید که بازی به طور کامل توسط PSVR پشتیبانی می‌شود. ظاهرا این کابوس تازه ای است که کپکام در پی خلق کردنش است.

کارگردان بازی، آقای Koshi Nakanishi، در رابطه با شخصیت های این عنوان مواردی را بیان کرده است:

احساس می‌کنم یکی از مواردی که تا کنون در تمامی نسخه های سری وجود داشته است قهرمان های شجاعی هستند که به خوبی مجهز شده اند و آماده مواجه شدن با چنین موقعیت های تنش زا و ترسناکی هستند. با این حال در این نسخه شاهد شخصیت های معمولی هستیم که گرفتار یک مشکل غیر طبیعی شده اند. به عقیده من، این تصمیم میزان ترسناک بودن بازی را تا حد زیادی افزایش خواهد داد، زیرا شما همواره به این فکر خواهید کرد که توانایی رهایی از این مخمصه را خواهید داشت؟ و این به ایجاد حس ترس کمک فراوانی خواهد کرد.

این قطعا هدف بزرگی است و ترساندن مردم با رها کردنشان در یک خانه متروکه و مخوف محقق خواهد شد. با این حال اگر بخواهیم نگاهی منطقی به موضوع داشته باشیم و اگر عنوانی که در موردش صحبت می‌کنیم قرار است یکی از نسخه های سری Resident Evil باشد، جای خالی اسلحه و موارد مشابه به شدت احساس می‌شود و انتظار می‌رود که در ادامه کار با چنین مواردی روبرو شویم و توانایی مقابله با خطرات و چالش های موجود را حداقل در مقاطع خاصی از بازی داشته باشیم. تعدادی از عناوین Horror موفق این سالها نظیر Alien: Isolation و حتی Layers of fear از چنین راهکاری بهره برده اند و موفق نیز بوده اند.

خوشبختانه با توجه به اظهارات کپکام، دموی عرضه شده بخشی از عنوان اصلی نبوده و تنها به منظور آشنا کردن مخاطبان با فضای کلی بازی در دسترس طرفداران قرار گرفته است. بنابراین می‌توان امیدوار بود که برخی از نواقص این دمو در عنوان اصلی وجود نداشته باشند.

big_1465922212_image
آقای Masachika Kawata، تهیه کننده بازی، در رابطه با این موضوع گفته است:

ما حقیقتا علاقه داشتیم تا باری دیگر اتمسفر Horror واقعی را به سری بازگردانیم و به طرفداران نشان دهیم که نسخه جدید به ریشه های سری بازگشته است. با این وجود، کاملا مشخص است محتویاتی که در جریان این دمو شاهد بودید، لزوما در عنوان اصلی بکار گرفته نخواهند شد و قرار نیست که عنوان اصلی دقیقا مثل این دمو باشد.

با توجه به نمایش های بازی، بخش اکشن آن نسبت به گذشته کمرنگ شده است. البته آقای Koshi Nakanishi، کارگردان بازی، بیان کرده است:

فکر می‌کنم در یک عنوان وحشت و بقا اول شخص بازیکنان علاقه دارند تا برای دفاع از خود سلاحی را در اختیار داشته باشند. در حقیقت ما علاقه داریم تا در قسمت هایی از بازی، بازیکن را با استرس و ترس روبرو کنیم اما در کنار آن بازیکن این فرصت را خواهد داشت که به مقابله با خطر بپردازد و تنها یک عروسک خیمه شب بازی منفعل نباشد.

دموی Resident Evil 7 که تحت عنوان Beginning Hour منتشر شده است در انجام دادن کار خود بسیار ماهر است و در کنار ترساندن مخاطب با تحریک حس کنجکاوی، از این موضوع اطمینان حاصل می‌کند که بازیکن تا انتها آن را تجربه خواهد کرد. مدت زمان این دمو حتی از عنوان انتخاب شده برای آن نیز کوتاهتر است. در آغاز آن متوجه می‌شوید که در اتاقی زندانی شده اید و باید به سرعت از این مکان و خانه فرار کنید… امری که غیر ممکن به نظر می‌رسد. طراحی هنری خاص بازی و موسیقی های عجیب و تنش زای آن به افزایش حس تعلیق کمک زیادی کرده اند و هر لحظه منتظر رخ دادن یک اتفاق غیر منتظره هستید که نشان از موفقیت سازندگان دارد.

re79
ماموریت شما یعنی یافتن یک راه فرار از این خانه در ابتدا دشوار به نظر می‌رسد. در جریان دمو باید بخش های مختلف خانه را بررسی کنید‌. علاوه بر این نوار ویدیویی قدیمی را پیدا خواهید کرد که اطلاعات مفیدی در رابطه با گذشته شخصیت اصلی و همچنین محیط بازی در اختیارتان قرار خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد که مکان های مخفی موجود در خانه را پیدا کنید.

نکته دیگری که وجود دارد، شباهت این دمو با P.T کوجیما است که امری غیر قابل انکار است. یقینا سران کپکام از موفقیت همه جانبه P.T اطلاع داشته اند و نسبت به الگو گیری از آن بی میل نبوده اند. در حقیقت شباهت های این دو تیزر تنها به موارد ظاهری ختم نمی‌شود‌‌. هر دو آنها در سکوت خبری و بدون اطلاع قبلی منتشر شده اند. همچنین با وجود مدت زمان نسبتا کمی که دارند از پرداخت بسیار خوبی برخوردار هستند و بسته کاملی را عرضه می‌کنند. در هر دو دمو محیط تغییر چندانی نمی‌کند ولی موسیقی های پس زمینه که بسیار هوشمندانه طراحی شده اند تاثیر بسیار زیادی بر روی بازیکنان دارند. در کنار آن به مانند عنوان تحسین بر انگیزی چون Silent Hill 4: The Room چندان به نسخه های قبلی خود پایبند نیستند و با حفظ برخی از زیرساخت های پیشین مسیر متفاوتی را در پیش گرفته اند.

مورد جالبی که در این دمو به چشم می خورد استفاده از نوار های VHS بود که به نوعی روایت داستان را بر عهده داشتند و برای پیشبرد بازی نیز به آنها نیاز پیدا می‌کردید. به عنوان مثال با استفاده از این نوار ها می‌توانید به اتاق جدیدی دسترسی پیدا کنید اما حتی مشاهده این ویدیو ها نیز استرس زا است و شما را در شرایط گیج کننده ای قرار می‌دهد. در هر صورت این مورد ابتکار خوبی بود و امیدوارم که سازندگان در عنوان نهایی نیز به خوبی از پتانسیل آن استفاده کنند.

how-to-find-the-dark-secrets-and-hidden-endings-in-the-resident-evil-7-demo-1021095
در حالی که دموی Beginning Hour سراسر ترس و اضطراب است، ریتم آن به شکل واضحی با عناوین قدیمی سری متفاوت است. به عنوان مثال باز کردن یک در یا تعامل با یک وسیله، صداهای عجیب و غریبی که از بخش های مختلف خانه شنیده می‌شوند یا توجه مداوم به گوشه و کنار های خانه و منتظر بودن برای یک غافلگیری بخش عمده ای از این دمو را تشکیل می‌دهند و این روند باز هم تکرار می‌شود. البته رازها و پایان های متفاوتی که وجود دارند ارزش تکرار Beginning Hour را افزایش داده است. موضوع این است که تمامی این موارد برای ساخت یک عنوان وحشت و بقا، خوب به نظر می‌رسد. با این حال، زمانی که از نام Resident Evil برای بازی استفاده می‌شود انتظارات دیگری وجود دارد. البته می‌توان گفت که کپکام نیز چاره دیگری نداشته است و پس از شکست نسبی RE6 و حرکت عناوین ژانر Horror به سمت دیدی واقع گرایانه آنها نیز تصمیم گرفته اند تا برای رهایی سری از این وضعیت نامناسب، جزیی از این جریان باشند و در نهایت شالوده RE7 شکل گرفته است. هر چند مواردی که تا کنون مشاهده کرده ایم سنخیت چندانی با سری ندارند و از اصول بنیادی آن فاصله زیادی گرفته اند. البته با توجه به مواردی که در این نوشته بیان کردیم می توان قسمت تازه را به نوعی تلاش کپکام برای بازگشت به دوران عنوان اصلی دانست. با این حال باید منتظر ماند و دید که این عنوان در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.



Sub Zero
12:43 ق.ظ
سه شنبه 15 تیر 1395
Story Humern Vs Devil Ep1 SE1 
Made By Website 
Id in tel
Resident Evil
Part1


شاید همگی میدونید چی داخل شهرراکون پیش اومد...کمپانی آمبرلا برای آزمایشاتش از این شهر بعنوان موش ازمایشگاهی استفاده کرد و بعدش اونو ولش کرد .
حالا سالها گذشته که اون واقعه تموم شده وقهرمانهای این بازی بعداز اون باکسای زیادی آشنا شدن.....مثل کریس ردفیلد که با پیرزنیوانس آشناشد که یکی از اعضای BSAAبوداونا باهم به ادونیارفتن و پیرز در آخر کشته شد...
اما یکی از اعضای گروه استارزکریس رو مقصرمرگ پیرز میدونه و قصد داره ک از اون انتقام بگیره...کسی که اسمشJosef Frosهست
درسال۲۰۱۶کریس برای تعطیلات ب نزدیکی سواحل ارام سفر کرد که کمی درآنجا آرام بگیرد..
امادشمنان او ارام نیستند...اون ها میخان ک کریس رو بکشن برای همین چند نفر مزدورو مجبورکردن ک کریسو بکشن وقتی ک کریس داخل اتاقش بود از طرف ی دوست پیامی بهش رسید ک نوشته بود....حواست به اطرافت باشه تو توی تله هستی...
وقتی ک کریس فهمید اون طرف کیه بخودش اومد و از اتاقش رفت بیرون تا باحاش ملاقات کنه...اون آدم Leon s.kenedyبوده ک از تمام این ماجراها توسط ایداونگ باخبر شده وبه کریس اطلاع داده بود...
وقتی ک کریس ولیان همدیگرو میبینن متوجه میشن چند نفر دارن تعقیبشون میکنن ...
درست موقعی ک لیان میخاد ب کریس اطلاعاتی درباره این ماجرا بده ی نفر با موتور بهشون حمله میکنه و ۴نفرم با چاقو اونارو احاطه میکنن اما اونا اسلحه ندارن .....
پس اونا ی دعوای خیابونی رو با حمله کردن ب فرد موتوری قبول میکنن..بعد از اون حساب اون ۴ تاروهم میرسن اما لیان آسیب میبینه...وقتی دارن اونجارو ترک میکنن موبایل یکی از اون مزدورا زنگ میخوره ک وقتی جواب میدن میفهمن ک اونها میخاستن کریس رو بکشن وبرن ک پولشونو بگیرن پس میرن ب آدرسی ک طرف پشت تلفن میگه ....
وقتی میرسن ی مرد قد کوتاهو میبینن ک از دیدن اونا میترسه وفرارمیکنه چون لیان آسیب دیده کریس دنبالش میره و میگیرش...
بعداز چنتا مشتو لگد بلندش میکنه وازش میپرسه قضیه چیه چرا میخاستید منو بکشید؟
اما مرد جوابی نمیده...کریس چاقویی ک از دست اون مزدورا گرفته رو میزاره زیر گردن اون و فشارمیده...
مرد کخیلی ترسیده میگه قضیه فقط تو نیستی اونا میخان کل آمریکارو نابود کنن...اماچون تو توی گروهشونی باید تورو نابود کنن ک مدرکی دستت نباشه...
کریس تعجب میکنه و داد میزنه ک...من تو کدوم گروهم ؟حرف بزن...کدوم گروهی ک من توشم میخاد دست ب کارای تروریستی بزنه ....
مرد ک خیلی ترسیده میگه....استارز(S.T.A.R.S)
کریس خیلی تعجب میکنه و میگه ک اونا الان دقیقا کجا هستن؟حرف بزن ....
-راکون..توی شهرراکون هستن....اونا مقرقبلیUMBRELLAرودوباره راه انداختن وقصدشون اینه ک کل دنیارو هم از پادر بیارن...
کریس باشنیدن این جمله ها خیلی عصبانی میشه اون مرد ول میکنه وبهش میگه که.....
برو بهشون بگو ک کریس ردفیلد داره میاد سراغشون واز هیچکس هم نمیترسه.....بروووو
لیان با صدایی بلند میگه منم همراهت میام...این سفرمیتونه خیلی خطرناک باشه...
کریس لبخندی میز نه وسرشو ب معنای رضایت تکون میده....

End of part1
نویسندگان @ehsanshado0
@hsn_em



:: برچسب‌ها: RESIDENT EVIL STORY ,
Sub Zero
08:46 ب.ظ
شنبه 12 تیر 1395
Sub Zero
08:23 ب.ظ
شنبه 12 تیر 1395
چند مود از رزیدنت اویل 0 ریمستر که نیاز دارن بیشتر کاستوم پک های اویل را داشته باشید شامل مود های
تغییر لباس تغییر شخصیت عوض شدن رنگ لباس و ....

Jill S.t.a.r.s

برای اجرای این ماد باید کاستوم پک 4 را داشته باشید!

   

برای عمل کردن این ماد به روش زیر عمل کنید:

1.بازی را اجرا کنید 2.لباس Prototype را انتخاب کنید 3. بازی را ذخیره کنید 4.از منوی اصلی خارج شوید 5.مجددا وارد بازی شوید!

Download

ماد جایگرین آلبرت وسکر بجای بیلی

  

Download
ماد لیان RE4 بجای بیلی





Download

ماد ایدا بجای ربکا




Download


Red Rebecca Sport

برای اجرای این ماد باید کاستوم پک 3 رو داشته باشید!



فایل را در آدرس زیر بریزید :

Resident Evil 0\DLC\381712\costume_rebecca_02\nativePC\arc\game\em\em75

Black Nuke Outfit

این ماد جایگزین Red Outfit میشود



Download


ماد کلیر در رولیشنز2 بجای بیلی Prisoner







Download




:: برچسب‌ها: دانلود مد های Resident Evil Zero Hd Remaster , resident evil , دانلود مد های رزیدنت اویل , دانلود مود برای رزیدنت اویل , کاستوم های رزیدنت اویل , رزیدنت اویل ریمستر ,
Sub Zero
08:18 ب.ظ
شنبه 12 تیر 1395

بدون شک یکی از بزرگترین غافلگیری‌ها و معرفی‌های نمایشگاه E3 2016، رونمایی از Resident Evil VII: Biohazard بود. اما پس از این نمایش، یک نسخه دمو از این عنوان در دسترس بازی‌بازان قرار گرفت که Beginning Hour نام داشت و به بازی‌بازان اجازه می‌داد نگاه کوتاهی بر بازی داشته باشند. حال، اطلاعات جالبی در این رابطه منتشر شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت خبری، تحلیلی گیمفا همراه باشید.

کپکام امروز اطلاعات جالبی را در مورد دموی بازی منتشر کرد. در یک گزارش از طرف یوروگیمر، یک ایمیل به اعضای رسمی Resident Evil VII فرستاده شده که در آن کپکام اعلام می‌کند که نسخه دموی این عنوان از زمان معرفی در کنفرانس سونی در E3 2016 تا به‌حال، حدود ۲ میلیون بار دانلود شده است.

در کنار اعلام تعداد دانلود، کپکام یک تصویر مرموز منتشر کرده است که قطعا از رازهای دمو (یا بازی اصلی) است. در این تصویر از “dummy finger” نیز نام برده شده است که بسیاری از بازی‌بازان سعی بر این دارند تا راز این انگشت عجیب را کشف کنند. با اینکه کپکام به صورت رسمی و علنی اطلاعاتی را از این موضوعات و رازها منتشر نکرده اما در تصویر جمله «راه فعلا بسته شده است اما صبر کنید…» به چشم می‌خورد. احتمالا قرار است به‌روزرسانی یا مواردی به نسخه دموی Resident Evil VII اضافه شود که باید در آینده منتظر آن باشیم.

عنوان Resident Evil VII: Biohazard در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن۴، اکس‌باکس‌وان و رایانه‌های شخصی 




Sub Zero
08:17 ب.ظ
شنبه 12 تیر 1395


سیو را دانلود و مرحله مورد نظر را از فشرده خارج کرده به ادرس زیر کپی کنید

C:Users*your pc name*AppDataRoamingSteamCODEX339340



Sub Zero
04:00 ب.ظ
سه شنبه 8 تیر 1395

Resident Evil 7 یک ریبوت نیست و در آن شما یک فرد عادی خواهید بود

چندسالی می‌شود که با معرفی هر Resident Evil جدید، این بحث وسط می‌آید که آیا با عنوانی واقعا ترسناک مواجه خواهیم شد یا خیر؟ آیا به ریشه‌ها وفادار خواهد بود؟ و سوالات از این قبیل. Resident Evil 7 ظاهرا که بیش از پیش قصد دارد به این موارد عمل کند و وحشت را واقعا به مخاطبین خود ارائه کند. سازندگان به تازگی توضیحات جالب جدیدی را ارائه کرده‌اند که می‌توانید آنها را در ادامه مطلب مرور کنید.

کپکام یونیتی به تازگی مصاحبه‌ی با ماساچیکا کاواتا (تهیه کننده) و کوشی ناکانیشی (کارگردان) داشته است و این دو در رابطه با یک سری از تغییراتی که همراه با Resident Evil 7 در سری ارائه می‌شود صحبت کرده‌اند.

اول از همه این مسئله یادآوری شده است که Resident Evil 7 یک ریبوت نیست. ناکانیشی می‌گوید:

این یک ریبوت نیست و در عین حال ما استاندارد داستان این سری بازی را دور نمی‌اندازیم. این یک عنوان شماره دار در سری است و دنباله‌ای بر خط داستانی فعلی قلمداد می‌شود. بعد از چنین حرفی، وقتی که شما دمو را تجربه می‌کنید، خواهید گفت “واقعا؟”، زیرا اصلا چنین چیزی مشاهده نمی‌شود اما به من اعتماد کنید. ما باید کمی راز در سبک وحشت و بقا داشته باشیم و به همین جهت سعی می‌کنیم، تا شما را به این فکر واداریم که این موارد چطور قرار است بهم مرتبط شوند؟ این بخشی از جذبه کار است.

Resident-Evil-7

در تمامی عناوین Resident Evil، بازیکن در نقش یک مامور ویژه کاملا آموزش دیده ظاهر می‌شد اما در Resident Evil 7 به نظر می‌رسد خبری از این موضوع نیست و شما فردی عادی‌تر خواهید بود. کاواتا می‌گوید:

بگذارید تایید کنم که این یک شخصیت از قبل معرفی شده و حاضر نیست که حال شما از دید او نگاه کنید. من فکر میکنم یکی از بخشی‌هایی که تاکنون در سری به وجود آورده‌ایم، این بوده که شما در نقش شخصیت‌های ابرقهرمانانه بازی می‌کردید. آنها افرادی کاملا مجهز و قدرتمند هستند که وارد موقعیت‌های وحشت و بقا می‌شوند اما آمادگی لازم دارند. آنها می‌توانند با چنین چیزی در بیفتند. حال برای آوردن تجربه به صورت مستقیم به بازیکن، ما فکر کردیم که نمای اول شخص باعث می‌شود شما این حس را داشته باشید که در موقعیت قرار دارد. این یک گونه شخصیت معمولی ضعیف است که شما در نقش او بازی می‌کنید. ما فعلا وارد جزئیات نمی‌شویم که شخصیت‌ها چه کسانی هستند اما همینقدر که آنها افرادی عادی، در موقعیتی غیر عادی خواهند بود.

وقایع داستانی بازی Resident Evil 7 در کشور آمریکا و عصری مدرن دنبال می‌‌شود که بعد از اتفاقات Resident Evil 6 است. این عنوان که تاکنون ۶۵ درصد مراحل ساخت آن به اتمام رسیده، اولین بازی اصلی در سری است که نویسنده آن یک فرد غربی می‌باشد. Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ (۵ بهمن) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.



Sub Zero
06:04 ب.ظ
دوشنبه 7 تیر 1395
نامه زندانی


منبع شیطان مقیم
یاداشت و پیغام و فایل های رزیدنت اویل رولیشن 2


(نوشته شده به زبان روسی)

مادر عزیزم،

مطمئن نیستم این نامه به دستت برسه و بتونی بخونیش. اما من بهت احتیاج دارم...
اونها ما رو نمونه های ازمایشی صدا می زنند. هر روز ما رو شکنجه میدن. هر، روز.

مگر من چکار کردم که مستحق این همه بلا باشم؟ علت این همه اتفاقات چیه؟

خیلی درد داره. هر روز از این میترسم که دفعه بعد قراره چه اتفاقی بیافته.

خواهش میکنم مادر، لطفا کمکم کن...


موارد امنیتی در رسیدگی به نمونه های ازمایشی




سنسورهایی که نمونه های ازمایشی به دست دارند، سطح ادرنالین و نوراپی نفرین خون را اندازه گیری میکند 
تا میزان ترسی را که نمونه در لحظه تجربه میکند نشان دهد. رنگ سنسورها به ترتیب زیر تغییر میکند.

سبز: حالت عادی
نارنجی: مضطرب
قرمز چشمک زن: ترسیده
قرمز: جهش

اگر رنگ سنسور نمونه ای قرمز شده، یعنی وارد مرحله جهش شده است. سریع به انها شلیک کنید.



برگرفته شده از "محاکمه" اثر کافکا




مرد درخواست کرد تا از دروازه رد شود.

نگهبان پاسخ داد، «اگر واقعا خواهان رد شدن هستی، پس قوانین را بشکن و برو. اما اگاه باش؛ من فقط یک نگهبان ساده 
هستم. کسانی که در انطرف دروازه قرار دارند باعث میشوند از ترس به لرزه بیفتی.»



گزارش فرار




به نمونه J038 در حالی که داشت فرار میکرد شلیک کردم و اون رو کشتم. جسد او به طور صحیح دور انداخته شد.

استفاده از سلول 1# در ورودی طبقه دوم تا زمانی که دیوار تعمیر شود ممنوع هست.


نوشته های روزانه زندانی




(نوشته شده به زبان روسی)

7 اگوست

از موقعی که اینجا زندانی شدم چند روز گذشته؟

هر روز ما رو شکنجه میکنن و به این کارها میگن "ازمایشات". اخرش که چی بشه؟

امیدوارم فرد دیگه ای رو نیاورده باشن.




8 اگوست

برادر بیچاره و بدبختم با من تو این جهنم زندانی شده.

امروز دست چپش رو با یه نوع دستگاه شعله افکن سوزاندن و پای چپش رو هم با یکی از اون دستگاه های 
تیغه دار قطع کردن.

گفتن میخوان فردا همین کار رو با بقیه اعضای باقیمانده اش انجام بدن.

اون به من التماس کرد تا از این درد و رنج خلاصش کنم. نمیتونم اون کلمات رو از سرم بیرون کنم.

ارام و قرار ندارم. دست خودم نیست، چون اون نگهبان لعنتی گفت اگر برادرم بمیره من جای اون رو میگیرم. یعنی 
قرار نیست درد و رنج ما تموم بشه؟




9 اگوست

به نظر میرسه روزی که ازش میترسیدم فرا رسیده.

دیگه صدای برادرم رو نمیشنوم. اما صدای قدم های نگهبان رو میشنوم که داره به این سمت میاد!

باید زمانی که فرصتشو داشتم برای مرگم دعا میکردم.

یادداشت فراری




(نوشته شده به زبان روسی)

باورم نمیشه. از اونجا زنده فرار کردم. نمیگم کاملا صحیح و سالم...اما حداقل زنده هستم.

هنوز نمیتونم بفهمم اونجا داشت چه اتفاقی می افتاد. تمام کارهایی که برای ترسوندن و بازیچه 
قرار دادن ما میکردن... دیوانگی محض بود.


یادداشت پِدرو درباره دستبند




دستبند (چیز هایی که تا الان فهمیدم)

- یک ردیاب GPS داخل دستبند قرار داره. احتمالا برای اینکه بفهمند ما کجا هستیم. 
- این دستبند یک فرستنده دو طرفه هست. ما میتونیم صدای اون رو بشنویم و اون هم میتونه صدای ما رو بشنوه. 
- منبع امواج فرستنده یک جای بلند در وسط جزیره هست. باید همون برج بد ریخت باشه. شک ندارم که
اون زن هم اونجاست!
- همینطور به نظر میرسه این دستنبند ضربان نبض ما رو هم ثبت میکنه. برای چه هدفی؟ 

اون زن شوخی نمی کرد موقعی که گفت ما رو با یک ویروس الوده کرده. خدای من! یعنی باید چکار کنیم؟

خاطرات مسافر




11 اکتبر، 2008

این جزیره کوچک رو در یک کتاب قدیمی خاک گرفته پیدا کردم، هیچ اثزی ازش روی نقشه یا چیز دیگه ای نبود. 
بنابراین با خودم فکر کردم عالیه، یه فرصت برای ماجراجویی در یک جزیره ناشناخته. تقریبا به اونجا رسیدم.

اجاره کردن یک هلیکوپتر برای رسیدن به اونجا ارزون نبود. و به محض اینکه اونجا فرود اومدیم، اهالی جزیره هلیکوپتر 
رو توقیف و من رو زندانی کردند. اصلا خوب نبود.

و حالا تو این اتاق کثیفِ قدیمی زندانی شدم. این ادمها حسابی درب و داغون هستن. نمیتونم بگم چطوری، اما 
میدونی مثل موقعی که به کسی نگاه میکنی و احساس میکنی یه چیزی درست نیست؟ درسته، احساس 
خیلی بدی در مورد اینجا دارم.




12 اکتبر، 2008

این ادم ها با هم دیگه بحث می کردن که با من چکار کنن. چطوره بزارن من برم؟

بارها بهشون گفتم فقط برای مسافرت و ماجراجویی به اینجا اومدم، اما گوش نمیدن.

اصلا وضعیت خوبی نیست.




19 اکتبر، 2008 

ظاهرا این ادم ها نمیتونند این موضوع رو بفهمند که یه خارجی میتونه اینجا رو پیدا کنه. وقتشه بیدار بشن، 
الان عصر تکنولوژی هست. اصلا مگه میشه کسی با دقت بگرده و چیزی رو پیدا نکنه؟ 

اما میدونی، کم کم دارم به این نتیجه میرسم اومدن به اینجا اصلا فکر خوبی نبود...




10 دسامبر، 2008 

دو ماه لعنتی گدشته و هنوز اینجام. مزخرفه.

یه اتفاق بدی داره میافته. مدتی هست کسی رو ندیدم. نمیتونم ببینم، اما صدایی مثل غرش یه حیوان رو
میشنوم. این دیگه چه وضعشه!

اونها که من رو اینجا فراموش نکردن، درسته؟ درسته؟




19 دسامبر، 2008

نه غذایی نه ابی یه مقدار اب بارون گرفتم کمک میکنه

حتی نمیتونم یه موش رو بگیرم

نمیتونم طاقت بیارم




26 دسامبر، 2008

اب اب اب 

خدایا خواهش میکنم اب

نتایج ازمایش اولیه




8 نوامبر. 2009

اخرین ازمایش ها ما را به ازمایش نهایی نزدیکتر کرد.

اینبار 11 داوطلب دستبندهای سنسودار را پوشیدند، سپس بوسیله هیجان روحی شدید در بازه های زمانی متفاوت 
ازمایش شدند.

نتایج: سه نفر به سرعت مردند. هشت نمونه باقیمانده هم سرانجام در یک نقطه دچار جهش و دور انداخته شدند.

ازمایش با این نتیجه که هیچ کدام از نمونه ها نتوانستند بر ترس خود غلبه کنند پایان یافت.


یادداشت شهرنشین




(نوشته شده به زبان روسی)

از موقعی که پدرت به ارامگاه رفته اصلا به خونه برنگشته. من سعی کردم صبر کنم، اما دیگه بیشتر از این 
نمیتونم منتظر بمونم. از اینجا میرم تا دنبال اون بگردم.

خیلی اضطراب داشتم، اما اونجا همه با من رفتار خیلی خوبی داشتند. اونها به من گفتند اتفاقات بدی اونجا 
رخ داده، بخاطر همین هشدار دادند تا مراقب خودم باشم، و گفتند این دستبند میتونه ازم محافظت کنه.




اینجا خیلی بزرگ و شگفت انگیزه. تا حالا چیزی مثل این رو ندیده بودم! معلومه، این برای اون زن هیچ زحمتی
نداره. اون جزیره ما رو نجات داده. کم کم دارم به این نتیجه میرسم قادره هر کاری انجام بده.

حتی نمتیونم به خودم اجازه بدم تا بهش شک کنم.




گمون کنم چیزی نیست، اما یخورده احساس سرگیجه میکنم. شاید فقط فشارم بالا رفته.

راستی، بالاخره پدرت رو پیدا کردم! در واقع، قسمتی از اون رو. من همیشه میدونستم اون یه سر خوب روی 
شونه هاش داره. حالا اون سر تنها چیزی هست که ازش باقی مانده.

احتمالا نمیتونم اون رو با این وضعیت برگردونم.




این دستبند صداهای عجیب و غریبی از خودش درمیاره. کمی ازار دهنده هست.

اما نگران نباش، من میرم تا بقیه پدرت رو پیدا کنم، بعد با هم دیگه بر میگردیم خونه.

تو باید خیلی گرسنه باشی